Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het niet vreemd dat alle appjes die mijn broer krijgt moet hij al zijn vrouw laten zien?

mijn schoonzus wil zelf geen smartphone internet enzovoort maar wil wel dat mijn broer alle appjes die hij krijgt aan haar laat zien...

4 maanden geleden
5.2K
jc54
4 maanden geleden
MOET is wel heel erg dwingend, Ik kan me wel voorstellen dat iemand die zelf geen appjes krijgt wil weten wat haar (of zijn) partner allemaal (of veel) binnen krijgt. Vooral als diepartner in app-groep(en) zit die appjes van (on)besproken gedrag doorsturen.
Angelina675
4 maanden geleden
Maar ze heeft 4 * zelfmoord gepleegd misschien om aandacht want mijn broer is een dood goeie vent misschien wel té.goed
Thecis
4 maanden geleden
Ik denk dat u bedoelt dat zij 4 keer een poging heeft gedaan. Over het algemeen (gemiddeld gesproken) pleegt een mens maar 1x zelfmoord.
Ritsuka
4 maanden geleden
Wij kennen beide personen niet. Lastig om een oordeel te geven met deze beperkte en eenzijdige info.
LeonardN
4 maanden geleden
Ik zou zeggen, dat is vreemd, als in: niet veel mensen zullen die afspraak hebben.
Daarnaast is het vrijwel zinloos, want als dit de norm is en jouw broer zou bijv. vreemd willen gaan dan weet hij dus dat hij nooit via die telefoon moet communiceren. Maar goed dit gedrag zou kunnen duiden op (ziekelijke) jaloezie.
https://www.psyned.nl/relatietherapie/relatieproblemen/jaloezie-in-een-relatie/
https://www.relatietherapeuten.net/forum-lotgenoten-jaloezie
Je kan je broer dat laten lezen (stuur er geen app van :D), en als relevant kan je broer dan kiezen wat hij met die info wil.
HeerVoldemort
4 maanden geleden
@Angelina675
Wat is het doel van deze vraag? Wil je "bewijs" als in opmerkingen van ons dat het gedrag van schoonzus verkeerd is?
Zodat wat?
Je tegen je broer kan zeggen: "Zie je wel..." Ja het is vreemd, want het valt buiten de categorie algemeen geaccepteerd, dat heb je goed opgemerkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja dat is vreemd.

Ik neem aan dat je broer weet waarom zijn vrouw dit eist.
En ik neem ook aan dat hij die reden niet aan jou heeft verteld.

Jij en ik weten niet wat aan dit gedrag van de vrouw ten grondslag ligt.
Is zij zonder reden extreem jaloers?
Is zij met een goede reden extreem jaloers?
Is zij om een andere reden onzeker over hem, en/of over hun relatie?
Voor ons is en blijft dat gissen
(Lees meer...)
4 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding