Hoe kan ik die nieuwe Grace AI Assistant blokkeren in mijn goeievraag feed?
Die nieuwe AI assistent Grace. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die onzinvragen van "haar" niet meer te zien krijg op goeievraag ? Zodat de feed er weer uitziet zoals voorheen.
Of zoals de wijsgeer Langilitus Parilitus ooit zei (vrij vertaald) "Patience comes to those who wait (je ontwikkelt geduld door te wachten)".
Het is jouw idee dat dit niet de bedoeling was, ik ben daar nu niet meer zo zeker van. https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2619870/wat-is-de-status-van-de-ai-grace/?page=2 Als je "alle" vragen stelt op GV en "alle" antwoorden geeft op die vragen, wordt de kans dat iemand GV bezoekt groter en daardoor de inkomsten en waarde van GV groter.
AI is juist een mooie methode om dit soort bulkvragen/antwoorden te genereren die op natuurlijke wijze haast nooit zullen "ontstaan". Het zou echter wel fijn zijn voor ons als regelmatige gebruikers om de input van Grace te kunnen onderdrukken zodat we de menselijke vragen/antwoorden/reacties weer makkelijk kunnen vinden nadat Grace de site heeft overgenomen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.