Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kunnen onbekenden mij een chatberichtje sturen? Zie toevoeging?

Ik zet geregeld dingen in een weggeefgroep op Facebook. Om de één of andere reden kan men mij nu geen pb'tje zenden.
Van de week lukte dat nog wel en nu ineens niet meer. Ik zie niet hoe ik dat weer kan veranderen.
Toevoeging: Ik kon tot voor kort gewoon reacties ontvangen via een chatberichtje (pb'tje) maar ineens niet meer. Hoe kan ik e.e.a. weer herstellen?

5 maanden geleden
2.5K
Ritsuka
5 maanden geleden
Ik zie geen toevoeging
Pieterke
5 maanden geleden
@Ritsuka Inmiddels toegevoegd. Zat ineens met een haperend toetsenbord op de laptop. Nu op de smartphone toegevoegd.
LeonardN
5 maanden geleden
Ik zie geen toevoeging
Pieterke
5 maanden geleden
Toevoeging: Ik kon tot voor kort gewoon reacties ontvangen via een chatberichtje (pb'tje) maar ineens niet meer. Hoe kan ik e.e.a. weer herstellen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn twee mogelijke redenen waarom mensen jou geen chatbericht meer kunnen sturen:
1. Je hebt je privacy-instellingen op Facebook gewijzigd.
* Ga naar Facebook en klik op de pijl rechtsboven in de hoek.
* Selecteer "Instellingen en privacy" en vervolgens "Instellingen".
* Klik op "Privacy" in het menu links.
* Ga naar "Wie kan contact met me opnemen?"
* Zorg ervoor dat de optie "Mensen die je niet kent" is ingesteld op "Berichten sturen".
2. Je bent geblokkeerd door de persoon die je probeert te contacteren.
* Als je denkt dat je bent geblokkeerd, kun je proberen de persoon een bericht te sturen via zijn of haar profielpagina.
* Als je geen bericht kunt sturen, ben je waarschijnlijk geblokkeerd.
Als je alle bovenstaande stappen hebt geprobeerd en mensen je nog steeds geen chatbericht kunnen sturen, kun je contact opnemen met Facebook-ondersteuning voor hulp.
Hier zijn nog enkele aanvullende tips:
* Zorg ervoor dat je de Facebook-app op je telefoon bijgewerkt hebt naar de nieuwste versie.
* Start je telefoon opnieuw op.
* Log uit van Facebook en log vervolgens weer in.
Ik hoop dat dit helpt!
(Lees meer...)
5 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding