Ik ben geschorst zonder enige reden op Facebook. Hoe maak ik dat ongedaan?

Men heeft mij geschorst bij Facebook. Ik weet in hemelsnaam niet waarom en ik kan nergens een antwoord krijgen.

een maand geleden
Pieterke
een maand geleden
Heb je wel bezwaar ingediend bij Facebook? Ik ben laatst geblokkeerd door Facebook omdat men mij verdacht van oplichtingspraktijken. Na bezwaar te hebben gemaakt tegen deze beslissing (met uitleg) was mijn account in no time gedeblokkeerd.
LeonardN
een maand geleden
@Pieterke
Hoe is het jou bekend geworden dat je geblokkeerd was en wat de reden was?
(ik vraag dit omdat ik weinig van FB weet)
Pieterke
een maand geleden
@LeonardN: Ik kreeg een melding van Facebook. Je kunt dan bezwaar aantekenen via die melding.
LeonardN
een maand geleden
Een melding hoe exact?
Via de Facebookmeldingen, of via het gekoppelde e-mailadres?
fremar
een maand geleden
https://www.facebook.com/help/497895248412837
Pieterke
een maand geleden
@LeonardN; Via Facebookmeldingen.

Geef als eerste antwoord