hoe kan ik mijn oude Youtube kanaal verwijderen als ik het mailadres niet weet?

Ik wil graag een oud youtube kanaal verwijderen. Ik weet alleen niet meer met welk mailadres die toen aangenaamt is. Ik vermoed er 1 maar daar kan ik niet meer bij inloggen. Als ik klik op 'Wachtwoord vergeten ' dan wil hij een code sturen naar een oud telefoon nummer die ik niet meer heb. Hoe kan ik dat oplossen? Andere methode om in te loggen geeft hij niet. Is een hotmail account.

4 maanden geleden
Utrecht
4 maanden geleden
Dus én je emailadres én je telefoonnummer zijn onbekend/onbruikbaar. Dan wordt het wel lastig vast te stellen dat het wel echt jouw kanaal is....
reus_lucius
4 maanden geleden
kun je zowiezo nog inloggen op dat emailadres? of is dat opgeheven? kun je niet kiezen voor het beantwoorden van een vraag?

Geef als eerste antwoord