Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan op tinder geen chat beginnen? Moet je daarvoor persee tinder gold/plus hebben?

Heb echt al alles geprobeerd, maar het lukt maar niet. Ook als ik tinder gold/plus wil kopen lukt het niet, omdat je niet met Ideal kunt betalen en ook niet met een cadeaukaart.. Iemand die weet wat ik kan doen? :)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Eerst moet jij die persoon zelf ook 'liken'. Daarna zou je gewoon moeten kunnen chatten. Alleen gebruikers die hebben aangegeven dat ze wederzijds belangstelling voor elkaar hebben kunnen met elkaar chatten.

"Je kunt alleen chatten met Tinder-gebruikers die met jou een match gevormd hebben. Om matches te maken zul je een aantal profielen moeten ‘liken’. Als je Tinder inschakelt zul je een lijst te zien krijgen met potentiële matches bij jou in de buurt. Swipe naar rechts om iemand te ‘liken’ of naar links om iemand af te wijzen. Om een match te maken moeten zowel jij als de andere persoon elkaars profiel ‘liken’. Zodra er een match gemaakt is, kun je beginnen te chatten. Open het Tinder-menu en selecteer Messages (Berichten). Tik op de persoon met wie je graag zou willen chatten en begin je eerste bericht op te stellen".

Met Tinder Gold zou je niet meer hoeven afwachten tot de ander ook belangstelling voor jou heeft getoond, maar direct kunnen swipen, 'auto-matchen' en chatten. Maar daar moet je voor betalen, en jij denkt dat je daar de mogelijkheid niet toe hebt. Maar dan kan op diverse manieren: via Apple-ID of Google Play met bijbehorende betaalmethode, met PayPal, via je telefoonrekening, telefoonrekening of provider, of via de webversie van Tinder (Tinder Online) en dan kun je betalen met de geaccepteerde creditcards Visa, Mastercard en American Express.
Amadea
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing