Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zie ik bij 'likes' op Facebook soms "+ 1 andere persoon" of "+ nog 1" staan, ipv een naam?

Waarom zie ik bij 'likes' op Facebook soms "+ 1 andere persoon" of "+ nog 1" staan? geen naam. Hoe kan dit, niemand is toch naamloos , hooguit een nick(name).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Bij mij zie ik dat ook. En in mijn geval gaat het om een persoon die ik geblokkeerd heb.

Ik heb een ex-collega geblokkeerd op Facebook. We noemen hem voor het gemak even Kees. Ik ben bevriend of Facebook met Piet. En ik ben bevriend met Jan.
Piet en Kees zijn ook vrienden.

Nu heeft Piet een filmpje gedeeld. En Jan heeft dat filpmje geliked maar Kees ook. Dan zie ik staan: "Jan en 1 andere persoon vind dit leuk" maar ik kan niet zien wie die ander is.

Hetzelfde bij de reacties. Als alleen Kees heeft gereageerd zie ik staan "1 reactie" en als ik daar dan op klik zie ik niks.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is om te voorkomen dat er 83 of 1566 ofzo namen komen te staan. Moet een beetje overzichtelijk blijven ;-) Je ziet normaliter alleen de meest recente (+ alle voorgaande als nummer). Bij commentaren is dat het zelfde.
Als je toevallig ergens een populaire post hebt geplaatst, kun je in je meldingen ook heel leuk bijhouden, steeds wie de meeste recente 1 of 2 was/waren (+ 127 other people likes your post" ) of "die en die en 5 anderen hebben ook gereageerd op het bericht van huppelepup".

Klik je echter op de link bij de post of foto, dan krijg je een keurig volledig rijtje van alle mensen die een bericht geliked hebben, of alle reacties op een onderwerp.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing