Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je op Facebook ervoor zorgen dat anderen niet meer zien waarin ik getagt word?

Ik word regelmatig door een vriend getagt op Facebook en ondanks ik dat niet erg vind heb ik vernomen dat voor andere vrienden het erg irritant is dat hun newsfeed hier dan ook mee vol staat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat anderen dit niet meer zien?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er is binnen Facebook een optie waarmee je tags kunt goedkeuren of afkeuren die anderen aan je berichten toevoegen. Wanneer je deze optie inschakelt, worden tags die iemand toevoegt aan iets dat jij hebt geplaatst, niet weergegeven tot jij ze goedkeurt.

Via deze link (https://www.facebook.com/settings?tab=timeline§ion=tagreview&view) kom je snel bij deze instelling (is ook terug te vinden in het instellingenmenu) .

Wanneer je deze optie inschakelt, worden tags die iemand toevoegt aan iets dat jij hebt geplaatst, niet weergegeven tot jij ze goedkeurt.

Toegevoegd na 2 minuten:
En de optie daaronder kan ook wel eens nuttig zijn (Wanneer je in een bericht bent getagd, welke nog niet toegevoegde gebruiker wil je dan aan het publiek toevoegen?), deze kun je dan op "Alleen ik" zetten. Hierna ziet niemand van jou vrienden toekomstige berichten waarin je getagd wordt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding