Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan mijn account niet meer in op Instagram! Weet iemand waarom?

Er staat dat ik verbinding moet hebben maar dat heb ik al!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Beste Xeefix,

Hieronder vindt je de oplossing die Instagram zelf aangeeft om te proberen het probleem op te lossen, het schijnt helaas een vaker voorkomend probleem te zijn.

Oplossing:

Als je deze foutmelding ontvangt als je een account wilt maken of je wilt aanmelden bij je account en je internetverbinding goed werkt, raden we aan je Wi-Fi-router te resetten om het probleem op te lossen.

Als je telefoon verbinding kan maken via een provider (bijvoorbeeld 3G of EDGE), raden we je aan Wi-Fi uit te schakelen en vervolgens verbinding te maken via de verbinding van je serviceprovider.

Als dit niet helpt, open je de instellingen van je telefoon en controleer je of de automatische instellingen voor datum en tijd zijn ingeschakeld.

https://nl-nl.facebook.com/help/instagram/372313326184656
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image