Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een gratis datingsite voor jongeren?

Mijn zoon wil heel graag een leuke vriendin, maar er zijn in zijn directe omgeving een aantal dingen gebeurd waardoor het lastig is iemand te zoeken. Nu wil ik hem graag verassen met een soort datingsite voor jongeren, dus onder de achttien. Mijn zoon is zelf 14 jaar. Het begrip ''dating'' dient niet te letterlijk genomen te worden, omdat hij in eerste instantie op zoek is naar leuk contact.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben me bovendien bewust van de gevaren, en daarom heb ik diverse afspraken gemaakt met mijn zoon. Een daarvan is dat we zodra hij een echt leuk iemand heeft gezien, we haar eerst willen ontmoeten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ikzelf ken alleen Knuz.nl en okcupid.com; dit zijn gratis sites.
Laatstgenoemde is meer gericht om contacten wereldwijd te vinden, internationaal gericht.Je moet alleen wel bedenken bij datingsites, en zeker met de gratis sites, dat veel vrouwen totaal niet antwoorden op de netjes geschreven, vriendelijke en serieuze mail, ondanks dat je eveneens een net profiel hebt gemaakt.De reden? vrouwen krijgen vaak veel en veel meer reacties, en men hoopt allemaal een Di Caprio te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing