Zakelijke Facebook pagina gehackt en Facebook beantwoord mijn berichten niet? Wat nu?
Iemand deed zich via hotmail voor als een lid van het Facebook personeel en kwam zo aan mijn inloggegevens door me te linken naar (achteraf blijkt) een nagemaakte pagina die op dat van Facebook lijkt. Mijn zakelijke Facebook account werd gekraakt, het wachtwoord werd veranderd en ik kon niet meer inloggen. Ik heb regelmatig contact opgenomen met Facebook via zo'n help-formulier via hun site, maar ze gaven geen antwoord en nu zie ik dat de hacker via mijn account mijn klanten lastig valt. Nu is mijn account uitgeschakeld door Facebook zelf omdat ze natuurlijk dachten dat ik het was. Ik heb tientallen keren dat formulier op de hulp pagina van de site ingevuld maar nog steeds niks. Deze status doet mijn zaak geen goed en elke dag schaad het mijn klantenvertrouwen meer, want met veel klanten had ik uitsluitend contact via FB en deze wachten nog steeds op hun vooraf betaalde spullen (hun contactgegevens had ik via FB chat). Ook kan ik geen melding maken via het "mijn account is gekraakt" formulier want dat werkt niet bij uitgeschakelde accounts. Ik heb allerlei e-mail adressen van Facebook opgegraven maar ze lijken allemaal verouderd want ze komen niet door als ik wat stuur. Elke dag dat mijn bedrijf in deze staat blijft schaad de goede naam. Weet iemand een recent e-mail adres van Facebook of een andere manier waarmee ik snel in contact kan komen? HELP!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.