Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een foto op facebook verwijder, blijft die dan wel in de opslag van Google?

Gezien er nu zoveel over te doen is wat betreft privacy- als ik een foto op facebook heb staan, die ik verwijder, kan Google die dan wel terughalen als een bedrijf informatie over mij opvraagt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Over het algemeen wel. Niet per se omdat google ze opslaat, maar omdat er sites zijn die deze gegevens automatisch kopiëren. Ook een "verwijderde" foto blijft overigens nog jaren in de database van facebook rondhangen. Het is waarschijnlijk veel moeilijker te achterhalen, misschien niet zomaar eventjes met google, maar het valt te achterhalen.

Hou gewoon altijd in je gedachten: eens op internet, altijd op internet. Dat krijg je er niet makkelijk meer vanaf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja en nee. Als een site je gegevens gekopiëerd heeft dan hoogstwaarschijnlijk ja. Indien dit niet het geval is dan niet. Maar je kunt je foto altijd nog terugvinden, niet per se via Google. Overigens is het zeer waarschijnlijk dat FaceBook alle foto's die ooit geupload zijn op hun site bewaard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image