Kun je Twitter dwingen om jouw gegevens van de servers te verwijderen?
Ik heb in het ver verleden een Twitteraccount aangemaakt, met mijn eigen voor- en achternaam. Helaas ben ik zowel het e-mailadres én wachtwoord van het account kwijt. Iedere keer dat men mijn naam intikt in Google, komt mijn hele Twitterprofiel weer tevoorschijn. Twitter weigert echter mijn account te verwijderen, "omdat dat nou eenmaal het beleid is". Wachtwoorden opvragen gaat niet zonder toegang tot mijn e-mailaccount.
Kan ik dwingen om mijn gegevens van de servers van Twitter te verwijderen? Het is een heel vervelende situatie, want ik heb geen controle meer over wat ik online wil hebben, nu ik door heb dat ik uiterst voorzichtig moet zijn op het internet met het verstrekken van gegevens en informatie. En dat vind ik zeer triest (nu ik mijn online identiteit aan het zuiveren ben).
http://dehoewerkthetwebsite.nl/index.php/twitter
Als het bv een hotmail adres is zou het in principe al opgeheven kunnen zijn. hoe het zit met de nieuwere outlook adressen weet ik even niet. en gmail ook niet
maar als het een mail is van zeg maar een internet provider waar je nu niet meer bij bent dan is dat inderdaad weg.
Je kan twitter wellicht wel vragen je account gegevens etc naar je juiste email adres te sturen zodat jij en nieuw ww kan instellen en het daarna kan opheffen.
bovendien kun je al je minderjarig was/ en nu nog bent ten tijde van het aanmaken van die account je ouders vragen dit te vragen aan twitter.
wellicht zijn ze die meer terwille ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.