Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een pagina beheert op facebook, wanneer kun je dan zien uit welke plaatsen mensen je bezoeken?

Laatst zag ik bij iemand die een pagina beheert dat hij kan zien uit welke plaatsen de mensen komen die deze pagina bezoeken. Wanneer en hoe kun je dit zien? En zien paginabeheerders dit ook wanneer je geen woonplaats hebt ingevuld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
911

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij 30 likes kan je al je statistieken zien, zag ik net op mijn eigen facebook pagina.

Dus dat wordt doorwerken en veel plaatsen en delen, en hard hopen dat mensen je pagina leuk gaan vinden!! Niet soms, maar elke dag, liefst smorgens, smiddags, en savonds en het liefst voor en na etenstijd, rond het moment dat mensen wakker worden, pauze hebben, gaan eten, want dan hebben ze namelijk even niks te doen, want mensen kijken elke dag op facebook, dat is het vervelende met dat nieuwsoverzicht, je ziet wat er op dat moment wordt geplaatst, dus 1 keer plaatsen is niet genoeg, maar geregeld is juist het beste..

En als iemand geen woonplaats ingevuld heeft, kan je dat natuurlijk niet zien. Maaar wel uit welk land, want volgens mij is dat weer automatisch.

Toegevoegd na 13 minuten:
oh en savonds na half 9 vervelen mensen zich ook vaak ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je genoeg likes hebt, kun je je statistieken zien. Je ziet dan een grafiekje op je beheerpagina met daarop je berichten, mensen die er over praten en totaal bereik door de loop van de tijd.

Als je op de grafiek klikt, krijg je meer tabbladen te zien, waarvan eentje 'vind ik leuks' heet. Als je daar op klikt, krijg je de statistieken van je likes te zien, waaronder of je likers mannen of vrouwen zijn, hoe oud ze zijn en waar ze vandaan komen (aantal likes per stad).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding