Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik namens mezelf posten op mijn bedrijfspagina, via de moibiele app van facebook?

Je kan bij de normale facebook, gewoon de website, op je bedrijfspagina posten als jezelf en je bedrijf, is er ook een mogelijkheid dat dit met de mobiele app kan, ik krijg het maar niet voor elkaar om via mezelf op mijn bedrijfspagina te posten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De pagina app van FB downloaden. Deze is speciaal voor alleen de pagina.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij wil juist posten met zijn eigen account op de pagina van z'n bedrijf, niet met het account van zijn bedrijf op de pagina van z'n bedrijf (statusupdate).
Dit kan niet met de app, maar wel via de browser. Ga naar http://m.facebook.com , dan staat er onder de Vriend-bericht-meldingen balk een balkje met 'Handelend als [bedrijf]'. Dit staat er ook in de app, maar in de browser heb je ook de mogelijkheid om ernaast op 'Wijzigen' te drukken. Je handelt dan als jezelf en inplaats van 'Status updaten' komt er dan een knop 'Bericht schrijven', je kunt dan met je eigen profiel een bericht op de pagina van je bedrijf posten.

Als het niet lukt moet je het even zeggen, dan zal ik er wat screenshots bij zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding