Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, het maximale dat je kunt uploaden is vastgelegd op 1024 MB per video.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Video's die je op Facebook wilt uploaden mogen maximaal 1 gb zijn. Om een zo klein mogelijk bestand te hebben kan je de video het beste opslaan als H-264 video met MOV of MP4 indeling.

Je kan natuurlijk ook je filmpje uploaden op youtube en vervolgens deze link in Facebook plakken. Facebook zal de YouTubevideo dan automatisch insluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een gratis programma als live moviemaker kan je het filmpje exporteren naar een kleiner bestand speciaal geschikt voor dit soort sites. Dan kan je hem wel uploaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1,5 gb is wel te groot om te uploaden naar facebook
ook youtube duurt een eeuwigheid lijkt me
Wellicht kun je de video eerst converteren ?
(al kan youtube dat ook vanzelf doen)
vraag is dus even wat voor bestand is het nu ? welk ext ?
en welk formaat maakt het kleiner zonder kwaliteitsverlies