Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat /#! in url op facebook betekent?

Ik kan ook geen foto's uploaden

Toegevoegd na 12 minuten:
Na deze tekens staat mijn naam. Ik heb al problemen met uploaden sinds donderdag :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

#! heeft te maken met het feit dat facebook dynamisch is. Zwaar versimpelde uitleg:
Normaal als je een detail op een webpagina wilt laten veranderen, zal je de hele pagina weer moeten laten laden. Door gebruik van #! kan je een klein gedeelte van een pagina laten veranderen zonder de hele pagina opnieuw te laten laden.

In facebook wordt dit bijvoorbeeld gebruikt bij het uploaden van foto's. Normaal zal je dit #! niet zien, maar doordat jouw browser (het programma waarmee je een webpagina bekijkt) om weet ik welke reden dit niet pakt verschijnt ie wel.

Wat kan je proberen:
Ga eens naar Internetopties (rechtsklikken op de Internet Explorer in Start of je Bureaublad => eigenschappen voor internet), klik onder browsegeschiedenis op verwijder, vink 'Cookies' en 'Tijdelijk' aan en klik op verwijderen. Kijk of je nu wel weer foto's kunt uploaden.

Toegevoegd na 29 minuten:
Als dit niet helpt (anders eigenlijk ook) wil ik je adviseren om een andere browser (programma waarin je websites bekijkt (Internet Explorer is een browser)) te downloaden en te installeren. Google Chrome en Mozilla Firefox zijn beide goede browsers, naar mijn mening beter dan Internet Explorer. Beide zijn veel sneller. Chrome het simpelst en makkelijkst in gebruik en download je hier: www.google.com/chrome
Wil je liever een browser die meer op Internet Explorer lijkt kies je firefox: mozilla.org/firefox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing