Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk dat alle mails van het ene hotmail account automatisch geïmporteerd worden in het andere hotmail account?

Ik wil een nieuw e-mail adres, maar op allerlei websites en accounts ben ik geregistreerd met m'n oude e-mail. Is er een mogelijkheid om gelijk alle mails van het ene adres te importeren in het andere? Dus ook als ik nieuwe mail krijg, dat het automatisch bij m'n nieuwe e-mail adres komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja dit is mogelijk.

Zie uitleg:
Om twee of meer Live ID’s aan elkaar te koppelen, surft u naar http://account.live.com en meldt u zich aan met een bestaand Live ID. Klik vervolgens op de optie Windows Live ID’s koppelen. Bij het veld Wachtwoord vult u eerst het wachtwoord in van uw huidige Live ID. Dit is een extra check om te controleren of u bent wie u zegt dat u bent (zodat niet iemand anders stiekem een account kan koppelen terwijl u koffie aan het halen bent). Bij het veld Windows Live ID vult u het e-mailadres in van het Live ID dat u wilt koppelen en bij Wachtwoord het wachtwoord dat bij dat ID hoort. Klik op Koppelen en de ID’s zijn aan elkaar gekoppeld.

Daarnaast lees ik dat u een volledig nieuw email adres wil hebben een goede is bijvoorbeeld het nieuwe van Apple: bijvoorbeeld: info@me.com Hier is het in ieder geval mogelijk om een account aan te maken en alles van hotmail hieraan te koppelen.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image