Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Soundcloud geblokkeerd, wat moet ik doen?

Ik begon ongeveer een week geleden aan het programma soundcloud.com (ik ben namenlijk een DJ)
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan soundcloud, dus vanmiddag wilde ik even online gaan om te kijken naar mijn prestaties van vandaag. Ik log in met mijn gebruikersnaam en vul mijn wachtwoord in en er komt ineens in het scherm te staan: Sorry, your account is currently frozen. If you're not sure why, please contact trust@soundcloud.com. Ik probeer naar trust@soundcloud.com te gaan en er komt geen contact. Mijn vraag is dus: als er staat dat het account currently frozen is, hoe krijg ik hem weer dat ie niet geblokkeerd is? als dat niet te doen is; hoe lang duurt het voordat hij weer niet geblokkeerd is? help mij alstublieft want ik wil heel graag online komen en weer doen wat ik sinds vorige week altijd deed!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het contactadres dat je gekregen hebt is een e-mail adres, geen website. Ik zou ze even een mailtje sturen waarom je account precies geblokkeerd is, want alleen zij kunnen dat weer terugdraaien. Tot die tijd ben ik bang dat je niks met je account kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding