Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een apple-tekentje in mijn twitternaam?

Je ziet dit bij het bekende account @modernegezegden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij ook! Het zou handig zijn als je een printscreen maakt en deze upload, zodat er een goed antwoord gegeven kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een alt-code toets van een apple-computer. Ik heb geen apple computer, dus ik weet die code niet. Ik hou het bij mijn antwoord, overigens.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Kopieer het tekentje van hun en zet het dan in je twitternaam ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een plaatje van sneeuwwitje met het apple icoon in haar hand. En dat is dus geen tekentje. Zie hieronder.

Je kan zo'n plaatje toevoegendoor naar profiel wijzigingen te gaan en daar te klikken bij foto op bestand kiezen en zo kan je dan de foto uploaden die je wilt, of zoals jij het noemt het "tekentje".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet verder kijken, daar heb ik het niet over het gaat over de NAAM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel hoor,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ik zie alleen een vierkantje ernaast staan
:Apple logo  toevoegen aan je tekst ? Gebruik de toets combinatie: Option + Shift + K. ( dit kan alleen bij een apple computer, maar je kunt deze wel kopieëren en op twitter plakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SUPER!! Dank!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image