Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik Excel een verklarende tekst opnemen zodat ik weet wat het bepaalde deel voor functie heef?

Dus de tekst heeft niets met delkaar formule te maken maar alleen om de formule begrijpender te maken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

U kunt voor de verklarende tekst een opmerking gebruiken, denk ik.
Selecteer de cel waaraan u een opmerking wilt toevoegen en voer een van de volgende handelingen uit:
Klik op het tabblad Controleren in de groep Opmerkingen op Nieuwe opmerking.
Druk op Shift + F2 drukken.
Klik met de rechtermuisknop op de cel en klik vervolgens op Een opmerking invoegen.
__________

Vooruitgang betekent niet altijd versimpeling:
ik gebruik zelf nog Office 2000. Daar hoef ik enkel bij de cel ‘Opmerking invoegen’ te kiezen.
Toegevoegd op 22 september 2018 15:06: tekst
Plaatje bij antwoord
SimonV
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing