Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uit welk Wachtwoord kan ik kiezen bij het instellen van Kpn router H369A ? Zie uitleg

Der staat . Let op Wachtwoord Security! Uit veiligheidsoverweging moet je het standaard wachtwoord wijzigen in een nieuw wachtwoord. Het nieuwe wachtwoord moet 10~32 tekens, ten minste één hoofdletter, een kleine letter, één nummer, en een van de volgende niet-alfanumerieke tekens bevatten ( !@#$%^&*()_+|~-=\`{}[]:";'<>?,./ ). Het wachtwoord mag niet de gebruikersnaam bevatten. Gebruik het nieuwe wachtwoord als je de volgende keer inlogt. Ik kom der niet Uit heeft iemand een idee welk Wachtwoord ik kan nemen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah, de eeuwige frustratie.... "Wortel" "Sorry, het wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan" gekookte wortel "sorry, het wachtoord moet minstens 1 cijfer bevatten" 1 gekookte wortel "sorry het wachtwoord mag geen spaties bevatten" 50gekooktewortels "sorry, het wachtoord moet minimaal 1 hoofdletter bevatten" 50FUCKINGgekooktewortels "sorry, het wachtwoord mag geen achtereenvolgende hoofdletters bevatten:" 50FuckingGekookteWortels "sorry, het wachtwoord moet niet-alfanumerieke tekens bevatten:" NuWordIkEchtKwaadAlsMijnWachtwoordNietGoedIsSchuifJeDie50GekookteWortelsMaarLekkerInJeR**t "Sorry, dit wachtwoord is al in gebruik "
Ritsuka
8 jaar geleden
Als mensen hier je wachtwoord kunnen lezen, kunnen ze zo op je router inloggen. Bedenk dus zelf iets, de instructies zijn duidelijk genoeg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt alles bedenken zolang het maar 10 tot 32 karakters is, minstens één Hoofdletter bevat, minstens één cijfer en minstens één meta karakter zoals !@#$%^&&*()?
Het staat er heel duidelijk, er zijn password generatoren die een password voor je kunnen bedenken die aan deze voorwaarden voldoen zoals hier:
http://passwordsgenerator.net/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan jij der een verzinnen ik ben hier echt niet goed mee ik ben hier niet handig in
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
n["thrE+c2us4vg+ of V-S-ud';F2xjF_"v of 6Pep!yV7_zFvJ4Ne of V&tWTYn`e8Z:XqYf of t?qS9}Hn528z$5He
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zelf verzonnen als dit mag ook: P455w0rdPl3a5e!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@roque respect. voor het geduld...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
DIe laatste is meer mijn soort wachtwoord ;-) . Zie hem nu pas....
Je mag het helemaal zelf weten. En verreweg het handigst is als je iets bedenkt (een woord of een zin) die je makkelijk kunt onthouden, maar waarvan de tekst zelf niet al te voorspelbaar is.

Je kunt natuurlijk ook een willekeurige rij tekens bedenken, maar dat is niet per se makkelijker of moeilijker te "kraken", en kan voor jezelf heel lastig zijn. Ik weet niet hoe vaak je zo'n wachtwoord moet ingeven, maar stel dat is na een jaar ofzo, dan weet je vast niet meer dat het "Hf57%JShS3#)dRT" was, en kun je met wat pech het briefje ook niet meer vinden, maar herinner je je nog wel dat het "Ammen00itniet!" was. (met een A, 2 nullen en een ! ), om maar een zijstraat te noemen. Offe, noem eens wat, pru11enb@k , of K0m3rm@@r1ns83r , of S1nt3rkl@@S , de mogelijkheden zijn eindeloos. Bedenk een woord, vervang een paar letters door hoofdletters of "uiterlijk gelijkende" tekens, en je hebt een ijzersterk wachtwoord dat je in elk geval zelf weer kunt reproduceren. Wel zo handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Je mag het helemaal zelf weten." Nee, dat mag dus niet.... want een wachtwoord die uitsluitend uit lowercase letters bestaat mag niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
:lol: Binnen de gestelde voorwaarden, uiteraard. ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding