Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om een videoboodschap van een bekend persoon te personaliseren?

Is het mogelijk om een videoboodschap van een bekend persoon te editen/aan te passen zodat je hem een persoonlijke, gesproken tekst kan laten zeggen? Bv Barack Obama mijn broer een fijne verjaardag laten zeggen? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Amadea
9 jaar geleden
Ja, dat is mogelijk en wordt al vaak gedaan. Het originele geluid bij het filmpje wegpoetsen, en dan precies de mondstand gebruiken om een Nederlands bericht erop te nasynchroniseren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor je antwoord! Is daar een bepaald programma voor dat je kan gebruiken? Of hoe werkt deze manier precies? Alvast dank!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beste,

Het is mogelijk om videoboodschappen te bewerken tot een andere boodschap. Hiervoor kun je het beste Camtasia Studio gebruiken (zie bron). Je kunt op de site van Camtasia een gratis proefversie downloaden van 30 dagen. Met Camtasia is het mogelijk beelden op te nemen (zoals een YouTube video) en te bewerken op een professionele manier. Als je niet weet hoe je de video moet knippen en plakken kun je op de site van Camtasia tutorials kijken. Let wel op dat je met het knippen en plakken van videoboodschappen geen mensen beledigd.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.
-Sebastiaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ontzettend veel dank, ik ga ermee aan de slag!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Hiervoor kun je het beste Camtasia Studio gebruiken"
Er zijn betere alternatieven als het montage betreft van video.
Want eigenlijk is wat je wil is zo'n Jaap Aap mondje wat de andere boodschap gaat overbrengen...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding