Inloggen wordpress met eigen account werkt niet meer na uploaden website, wat moet ik aanpassen?
Ik leg kort uit wat er is. Ik wil mijn eigen webshop starten. nu heeft mijn zwager (beginnend DTP-er) aangeboden te helpen met wordpress. Nu heb ik de afgelopen maand via zijn account en zijn werkgever met wordpress mijn website gemaakt. Nu de website bijna af is en ik dus bijna online kan heb ik mijn eigen hosting gekocht (hosting2go). Nu heeft een collega van mijn zwager, die veel meer weet van wordpress, mijn website in een map gezet (een dump_..... map). Volgens zijn email moest ik inloggen bij wordpress, dat heb ik gedaan na de installatie via mijn FTP (filezilla). Hier moest ik de /wordpress map in de /httpdocs map uploaden. Hierna moest ik registreren bij wordpress via chocoladewereld.com/wordpress. hier heb ik een websitetitel, gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt en ik heb daarna ingelogd en dat ging goed. Toen moest ik (volgens die collega) een plugin (all in one migration) downloaden en activeren, ook gedaan. Toen de toegezonden map waar de site instaat importeren, dit ging ook goed. maar toen kreeg ik de gebruikersnaam Jos ipv Chocoladewereld te zien. Ik heb dus uitgelogd om weer in te loggen op mijn account. Nu krijg ik een melding dat het foutief is ingevoerd, na 100x proberen heb ik geprobeerd in te loggen met het account van mijn zwager en dat lukte en ik zat weer in wp op mijn eigen website via het account van mijn zwager. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil in kunnen loggen met mijn account, kan iemand mij helpen dit te realiseren? Bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.