Waarom is een pc zo geprogrammeerd, dat in eerste instantie andere leestekens verschijnen dan waar men op drukt?
Als ik b.v. op ? druk krijg ik een_ op het scherm. Ik moet dan steeds weer opnieuw de Crtl-toets en de toets met de pijl naar boven indrukken om dat ongedaan te maken. Mijn laptop heeft een andere combinatie om het ongedaan te maken. Kan dat niet andersom, zodanig, dat ik in eerste instantie de juiste leestekens bij de juiste leestekentoetsen krijg? Is een pc zo in te stellen? Hoe?
Configuratiescherm--> klok, taal en regio --> toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen --> toetsenborden wijzigen ---> Hier zullen er 2 staan (als het goed is) Nederlands en Nederlands- Verenigde Staten (internationaal). Persoonlijk heb ik het 1x aangepast en kan het nu niet meer fout gaan, want ik heb als standaardinvoertaal(bovenaan): Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal) In het balkje eronder heb ik alles verwijdert behalve: Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal). Hoop je zo geholpen te hebben
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.