Wat verdient een 18 jarige ict website ontwikkelaar?
Ik zit nog op het MBO (Niveau 4 applicatie ontwikkelaar) maar ik kan ook redelijk goed websites opbouwen. Heb ervaring met HTML5/CSS3/PHP en daarnaast kan ik ook met ASP.net + C# een website opbouwen.
Buiten dat gebruik ik ook jQuery/javascript met behulp van Google vooral.
Ik heb nog geen ICT certificaten/diploma's. Alleen dus van het VMBO TL wat eigenlijk niks voorstelt dus.
Zit eigenlijk meer in applicatie ontwikkeling, winform bijv. met C#.
Dus dat is ong. mijn achtergrond dus. Ik werk nu (haast) bij 2 ICT bedrijven, 1 in applicatie ontwikkeling waar ik nu nog niet werk maar gewoon even meedoen/inkomen, weet hiervan ook nog niet wat m'n salaris gaat worden, en dat andere bedrijf wilt dus een website hebben.
Het gaat dus om het laatste bedrijf eigenlijk, ik moet een website gaan bouwen die redelijk simpel is. Veel content/info maar ook een inlogsysteem. Ze vonden het wellicht beter om met een CMS te gaan werken, dan kunnen ze zelf gemakkelijk pagina's bewerken etc. Ik dacht dus een wordpress wat eigenlijk voor bloggers is maar wat je makkelijk kunt gebruiken voor websites. Het gaat trouwens om polis verzekeringen etc dus er zit wel gevoelige informatie erin. Maar alles komt in onze eigen database dus dat moet veilig zijn.
Hoeveel zou ik ongeveer moeten krijgen? Het zijn ook nog is beide min of meer kennissen. Ik kan waarschijnlijk al voor 15eur per uur maar is dit te weinig of moet ik denken aan 30eur per uur?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.