Firefox en Chrome geven de navigatiebalk anders weer dan Internet Explorer. Al scheelt het 1px, wat kan ik hieraan doen?
Op de afbeelding is goed te zien als ik over het kopje ‘Sport’ ga, dat de het hover plaatje 1px te ver doorgaat naar onder. Ook al is het maar een klein schoonheidsfoutje ik zou er toch graag van af willen.
Mijn CSS-code:
#headernav ul {text-align:left; margin:8px 0 0 -40px;}
#headernav ul li {list-style-type:none; font:13px Arial ; padding: 0 0 0 0; display:inline;}
#headernav ul li a {text-decoration:none; color:white; font-weight:bold; padding: 15px 10px 10px 10px; }
#headernav ul li a:hover {color:#0691C4; background-color:#fff; margin:-2px -1px 0 -1px; -moz-border-radius-topright: 5px;
border-top-right-radius: 5px; -moz-border-radius-topleft: 5px;
border-top-left-radius: 5px; border-top: 1px solid #999999; border-left: 1px solid #999999; border-right: 1px solid #999999;
-moz-box-shadow: inset 0 22px 22px -22px #BBBBBB; -webkit-box-shadow: inset 0 22px 22px -22px #BBBBBB; box-shadow: inset 0 22px 22px -22px #BBBBBB; }
Ik zou dan moeten zorgen dat de code in Firefox en Chrome wel goed weergegeven wordt en een apart script maken voor IE.
Moet ik dan met een gaan werken hoe zorg ik dan dat IE deze code verwerkt in plaats van bovenstaande bij de CSS-code?
Waar moet ik die IE code plaatsen? Zijn er nog andere oplossingen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.