Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik makkelijk een bureaubladachtergrond van verschillende foto's?

Ik zoek een (gratis) programma of een site waar je foto's kunt uploaden, en dat dit ding er dan een achtergrond van maakt. Ik probeer het wel eens zelf in paint maar het is nooit de goede grootte.
Met photoshop kan ik niet werken.
Het liefst zou ik ook nog hebben dat ik zelf de grootte kan kiezen van hoe de achtergrond moet worden, dan kan ik er ook een maken voor mijn ipod. Maar alleen al voor mijn bureaubladachtergrond zou perfect zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf Photofiltre.
Je kan groottes instellen en afbeeldingen bij elkaar plakken.
Ik vind het heel handig maar ik weet niet of jij daarmee kan werken.
Het is helemaal gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee succes!
Ja, dat is hem wel, er zijn inderdaad veel verschillende downloads.

Andere antwoorden (1)

Als je een achtergrond van foto's op je bureaublad wilt hebben dan kan je dat doen door deze in een map te zetten.
Vervolgens klik je met de rechtermuis knop op het bureaublad en kies je voor de optie aan eigen voorkeur aanpassen. Je kan hier kiezen voor een bepaalde map waar je de foto's uit wilt laten zien.
Zo kan je verschillende foto's om de beurten laten tonen op je bureaublad.

Een ander leuk programma is Webshots, hier kan je foto's uploaden in een map. Je moet wel hun software downloaden en foto's daarin downloaden of ook laten verwijzen naar een map op je computer om verschillende achtergronden te plaatsen op je bureaublad. Hier kan je de tijd tussen de verschillende foto's kiezen en ook een screensaver aanzetten.
Dit programma gebruik ik al jaren met plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding