Ik wil een eigen, sobere, stijlvolle website bouwen. Weet iemand waar en hoe ik dat kan doen? Ik heb nul kennis, en een hekel aan standaard websites.
Ik wil dus geen standaard site. Mij staat voor ogen: voorpagina: een witte achtergrond (dus volledig wit), met op de voorgrond een aantal linken geschreven in een aantrekkelijk lettertype, en elke link verwijst naar een foto gallery. Dus naar volgende pagina's met foto's die eerst gezamenlijk te zien zijn, ook weer tegen een witte achtergrond. De foto's zijn afzonderlijk aan te klikken naar afzonderlijke pagina's met vergrotingen. En verder onderaan elke pagina een link terug naar de beginpagina. Ik wil nadrukkelijk geen toeters en bellen als mooie kleurtjes, teksten in balken, kaders, thema's op de achtergronden, kortom niet ter zake doende drukte. Voor zover ik begrijp ben je bij veel mogelijkheden die er bestaan veroordeeld tot die standaard oplossingen. Dus vroeg ik me af of bij die standaard sites, mocht ik mij daar toch toe veroordeeld zien, het mogelijk is om al die toeters en bellen die ik net genoemd heb, in het wit weer te geven, zodat ze wegvallen? Ik hoop dat er iemand is die mijn vraag begrijpt.
Toegevoegd na 5 minuten:
Voor de duidelijkheid: ik wil hem zelf bouwen....
Toegevoegd na 21 uur:
Heel erg bedankt voor alle antwoorden!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.