Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een menu samen voegen in wordpress?

Ik wil in Wordpress bijvoorbeeld Test en als je dan je muis daar op houd dat er meerdere keuzes komen. bijvoorbeeld TEST > Test1 > Test 2. Ik krijg h et niet voor me kaar. Als ik het doen krijg ik alles te zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Om dit te doen, moet je een onderliggende pagina een 'hoofd' geven.
Als je bijvoorbeeld de pagina [Test 1] onder de pagina [TEST] wilt hebben, moet je bij [Test 1] als hoofd [TEST] instellen.
Je kunt het hoofd instellen op dezelfde pagina waar je de pagina ook bewerkt (editor). Je ziet dan rechts in de zijbalk iets staan, waarmee je het 'hoofd' kunt instellen. Daaronder kan je ook een volgorde aangeven (waarin de onderliggende pagina's worden weergegeven).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Misschien kan ik je helpen.
Als je op Home bent op je bewerkings pagina, zie je aan de rechterkant dat je een cijfer kan invullen.
Als je bij elke nieuwe pagina een nieuw cijfer invult, dan krijg je uiteindelijk een soort van uitklap menu, als je met je muis erover heen gaat.
Dus bijvoorbeeld:
1. Bij nieuwe pagina zet je als titel: Pagina 1 en dan zet je aan de rechterkant waar je een cijfer kan invullen 0.
2. Je maakt een nieuwe pagina aan en geeft die de titel: Pagina 1.1 en zet dan rechts waar het cijfer hoort een 1.
3. Weer een nieuwe pagina met nieuwe titel en rechts waar het cijfer kan de 3.

Als je dit opslaat dan even naar je website kijken.
Dan graag naar de pagina gaan waar je mee begonnen bent, je Hoofdpagina: met de titel: Pagina 1.
Als je daar met je muis overheen gaat, zie je als het goed is de Titels die je net hebt gemaakt tevoorschijn komen en kan je daar op klikken.

Hoop dat ik het goed heb uitgelegd en het werkt en je er iets aan hebt :)

Groetjes,
Roos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding