Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goedkope en betrouwbare websitehost?

Hallo,

Ik koop mijn websites meestal bij mijndomein.nl
Mijn ervaring hiermee is goed, hun support is perfect.
Het enigste nadeel vind ik dat het 30 euro kost voor 1 jaar hierbij zit dan het domeinnaam en 1 gb opslagruimte.

Dit lijkt misschien niet veel maar ik ben een scholier en dat is soms toch een beetje zonde van mijn geld omdat het vaak nutteloze experimenten zijn en dingen die ik wil proberen om geld te verdienen.

Weet iemand misschien een goedkope leverancier van ongeveer 10 euro per jaar met ongeveer evenveel gb opslag.

Alvast bedankt,

Mvg,

Roy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

Zat toevallig ook te zoeken en kwam hier terecht
http://pc-en-internet.infonu.nl/hosting/62438-gratis-website-hosting-beste-gratis-webhosting-providers.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Versio.nl is erg voordelig. Domeinregistratie kan vanaf €1,99 (ex BTW). Hosting vanaf € 0,50 per maand (1,5GB opslag, 20GB bandbreedte, tot 25 domeinen, onbeperkt databases, postbussen, ftp-accounts)

Daarnaast bieden zij in hun beheerpaneel de mogelijkheid tot het installeren van allerlei CMSsen en andere applicaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik www.gratis-host.eu.
Een volledig nederlandstalige host zonder kosten en zo lang u wilt, zeer stabiel en GEEN reclame.
• 400 Mb WEBspace
• 2 Gigabyte Bandwidth
Ik gebruik die nu 3 jaar zonder één uitval of fout.
Zie maar eens naar mijn website (zelf gemaakt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als zakelijke afnemer host ik al mijn 30 websites bij Versio.nl, het bedrijf is gevestigd in Leeuwarden en mijn ervaring is buiten gewoon GOED!

Prijzen zijn geweldig ten opzichte van andere aanbieders en support is daar snel en zeer goed. Ze doen niet moeilijk en helpen je overal bij; stuur je een mailtje, dan heb je binnen 45 minuten gegarandeerd een mail terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor experimenten kan je altijd een kijkje nemen bij Kodingen.com gratis hosting. Reclame vrij en veel mogelijkheden. Of natuurlijk lokaal een webserver draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.wordpress.com = helemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad zelf mijn klanten Antagonist aan. €29 per jaar, alles wat je (gemiddeld) nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing