Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik mijn geselecteerde computer componenten in één pc laten zetten?

Hallo,

Ik heb me uit laten leggen dat ik met de volgende computer componenten Guild Wars 2 kan spelen:

Intel Pentium G620
MSI H61MA-E35 (B3)
Corsair CMV4GX3M2A1333C9
Western Digital Caviar Blue WD5000AAKX
Sapphire HD 6850 1GB GDDR5 PCIE
Sharkoon MS140
Builder CX430 V2
Sony Optiarc AD-7280S Zwart

Nu kan ik, als ik deze onderdelen koop, het niet in elkaar zetten. Kent iemand een site waar ik deze producten kan kopen en in elkaar kan laten zetten?

Bij voorbaat dank !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Bij Alternate kun je, als deze componenten in hun assortiment zitten, zelf je PC samenstellen. (via hun pc builder)
Veel kleine computerzaken zullen je hier, al dan niet tegen betaling, ook graag bij helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nogal een waslijst van componenten en ik ga niet uitzoeken welke winkel ze allemaal heeft. Bij ketens als Computerland en Paradigit willen ze die wel in elkaar zetten, mits ze het in hun bestand hebben.

Tevens zijn er plaatselijke PC-dokters (particulieren) die dat voor je willen doen.

Ik zou met die lijst naar Computerland gaan en kijken of ze die spullen hebben of evt alternatieven. Is altijd goedkoper dan om met een berg dozen naar de plaatselijke PC-dokter te gaan.

Bedrijven als Dixons en Media Markt doen zo iets niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Kan diegeen die jou dit heeft uitgelegd het zaakje niet in elkaar zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de componenten in de kast geplaatst hebt en met het boekje van het moederbord aan de slag gaat kan je je nieuwe pc zelf ook in elkaar zetten en aansluiten.Het wijst zichzelf.Alle pc's die ik hier gehad heb,heb ik zelf ook in elkaar gezet.Het is in principe net een lego-doos,je kunt niets verkeerd doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Benader Prototype-x eens, die bouwen ook pc's op aanvraag. Waarschijnlijk krijg je dan wel direct tips betreffende cooling want daar zitten ze voornamelijk in. Mods enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing