Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

[PHP] Zou iemand mij kunnen helpen met mijn update query?

Ik heb hier al een script maar het als ik op wijzigen klik update hij alleen de 1e rij. Heb hieronder ook een plaatje om het allemaal wat duidelijker te maken. http://i49.tinypic.com/s63slh.png
Hieronder een link naar het script:
http://pastebin.com/bU7Tshmt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Vervang UPDATE door UPDATE IN en het zou moeten werken.

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik zou nog wel iets van datacontrole doen. Dus niet zomaar klakkeloos alles in de database smijten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UPDATE IN werkt ook niet:(
Krijg een sql error:
Fout You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'IN assortiment SET art_Nr_Leverancier='', ' at line 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, maar het eerste probleem is dus opgelost... Hoezo voer je een dakje in als artikelnummer leverancier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Min...
UPDATE IN? Waar haal je dat vandaan? Verder is het probleem niet opgelost, gezien eerst alleen het eerste veld geupdate wordt, en nu ontstaat er een error, waardoor er dus niets gebeurd met de data... Verder komt het dakje door het kopiëren naar Goeievraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivar, sorry ik heb geen idee. Het was uit mijn hoofd en het was een dwaling. Terechte min dus. Plusje voor jouw antwoord.
Ik heb er iets van 5 keer naar moeten kijken, maar heb het waarschijnlijk gevonden...

Je input veld 'sleutel' mist een sluit haakje (>).
echo 'Moet worden:
echo '';

Verder is de locatie van deze sleutel niet toegestaan.

In een table mag je alleen iets neer zetten als er en / tags omheen staan.
Je mag ze dus niet tussen de table en tr tag inzetten.

Deze kun je beter in de zelfde td zetten als de eerste input (nummerleverancier). Gezien dit veld hidden is, is dit toch niet zichtbaar.

Dus simpel gezegd:
Deze regel verwijderen:
echo 'En de regel met Vervangen door:
echo '';

Let wel op dat als je dit kopieert van Goeievraag, dat je de aanhalingstekens goed neerzet, gezien Goeievraag deze automatisch vervangt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding