Is er een mogelijkheid om online of met een programma een werkstuk of scriptie samen te stellen en door te bladeren?
Ik vind het lastig uit te leggen,hopelijk begrijpen jullie van GV wat ik bedoel.
Voor school moet ik de komende jaren een x aantal werkstukken,onderzoeken en scripties maken.
Voor elk werkstuk heb ik een speciale map waar ik alle documenten bewaar die ik gemaakt heb voor het werkstuk. Het uiteindelijke idee hoe het werkstuk eruit moet komen te zien heb ik in mijn hoofd,maar zou het wel zo prettig vinden hoe het eruit gaat zien als alles bij elkaar gevoegd is.
Nu kan ik wel steeds alles uitprinten,maar als ik toch besluit dat het anders moet blijf ik aan het printen (dat is zonde van het papier,inkt én geld).
Nu zat ik te hopen dat ik ergens op het internet iets kon vinden (online of een programma) waarmee ik alles zo kan samenstellen waar ik uiteindelijk het eindresultaat kan zien.
Waar ik doorheen kan bladeren om te kijken of het eindresultaat mooi genoeg is om het vervolgens uit te kunnen printen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.