Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een menu met soort van advanced search?

heya,,

Ik heb een vraagje..

Ik wil een site maken ( voor school o.a. -.- ) met verschillende oefeningetjes voor voetbal. Dus dat trainers hierop kunnen kijken waarop allemaal oefeningetjes staan.
Ik wil dus een menu maken waarop je kan kiezen van: met of zonder afwerken, met of zonder kaatsen, met of zonder goaltjes etc.
En als je dan op zoeken ofzo kan drukken en dat er dan allemaal links ( buttons ) te voorschijn komen die dan lijden naar die bepaalde oefening.

Ik hoop dat jullie me willen helpen.. :)

Greetz.. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
748

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat jij bedoelt noemen we ook wel filteren. Dit kan langzaam door het server-side te programmeren (met PHP of ASP) of dynamisch met AJAX (combinatie van serverside met javascript). Er zijn weinig tot geen kant-en-klare oplossingen te vinden die aan jouw voorwaarden zullen voldoen. Je zal dus op zoek moeten naar tutorials om zoiets op jouw database toe te kunnen passen. Helaas weet ik niet wat jouw kennisniveau is, waardoor ik niet kan zeggen of dit voor jou moeilijk of juist makkelijk zal zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij zo'n vraag zal het kennis niveau niet al te hoog zijn. Ik gok zomaar dat de site is gebouwd met een WYSIWYG editor. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal in veel gevallen inderdaad zo zijn. Toch kan het ook zo zijn dat dit iemand is die even het licht moet zien en daarna de meest fantastische dingen kan maken. Ik ben ook ooit met dit soort vragen gestart ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja dat zal best. Maar op dat moment was je niveau ook niet geweldig. :p Maar je zegt dat je zijn niveau niet weet, waardoor je niet kan zeggen of het moeilijk of makkelijk is... Uit de vraag laat hij niet echt blijken dat hij verstand heeft van server-side scripting dus ik gok dat het wel even duurt voordat hij een goeie zoekfunctie kan maken... Helaas denken nog steeds een hoop mensen, dat alle websites gemaakt worden door WYSIWYG editors. Ze hebben geen idee wat er voor een code op de achtergrond draait. :(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding