Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben hier bezig een paar pagina's te maken met frontpage en nu formulier probleem, hoe op te lossen?

Ik ben hier bezig met een wat verouderd programma en wil nu een formulier laten draaien echter dit wordt niet ondersteund door de provider. Diverse scripts getest maar geen een wenst te werken. De provider is hostnet bv. Voor de goede orde ik zit niet te wachten op antwoorden als dan moet je die of die software gebruiken. Ik zoek alleen een werkende code om formulieren te kunnen versturen vanaf multiplescleroseinfo.nl. Zet de link er maar even bij zodat jullie het kunnen bekijken het gaat om de pagina "schrijf ons"

Toegevoegd na 2 uur:
Onderstaand aangepast en nu zegt de site dat die wordt verstuurd, echter er komt niets aan. Iemand ideeen? Overigens is nu het hele frontpage uitgeschakeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Stuur even een mailtje naar mij, dan help ik je wel verder.
jen-morthotmailcom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zie wel maar een pagina "contact" op de site.
Daar wordt ../_derived/nortbots.htm aangeroepen als action. Die actie geeft een foutmelding, die lijkt me duidelijk:
This form or other FrontPage component will work correctly if you publish this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

Waarschijnlijk heb je je website op een Linux-server bij je provider, vraag om om overzetten naar een Windows-server, daar wordt Frontpage beter ondersteund.

Toegevoegd na 18 minuten:
Even gechecked: je website draait op Apache/2.2.3, de goedkopere hostingpakketten zijn allemaal Linux-omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing