Kan ik binnen het Adobe CS5 pakket documenten/creaties aan elkaar binden als een soort boek? (Brochure)
Ik ben bezig om een brochure te creëren en elke pagina maak ik afzonderlijk, in Photoshop zelf.
Ik wil een beter overview hebben van mijn werk, het liefst dat ik zelfs pagina's direct naast elkaar kan hebben, zodat het net als een boek gaat lijken. Dit om de samenhang te bekijken en bewerken, of zelfs doorlopend naar de andere pagina.
Dus mijn vragen:
(hoe) kan ik een overview creëren van meerdere documenten/pagina's zodat het lijkt alsof ik een brochure heb.
- Dit binnen het Adobe CS5 Pakket. Het liefst om ze aan elkaar te linken. En als het zelfs even kan, een automatische update bij elke x dat ik opsla, zodat ik een apart bestand heb, waarin alle pagina's bij elkaar zitten.
2. Hierboven al beschreven, pagina's naast elkaar zien. Links en rechts. Ik maak elke pagina afzonderlijk(A4). Is er een manier om dit naast elkaar te leggen, direct naast elkaar, zonder document scheidingsrand, of kan ik beter een A3 formaat gebruiken en daar linker en rechter pagina op creëren?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.