Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik service pack 2 en windows platform zonder virussen downloaden?

ik wil graag movie maker downloaden, maar mijn computer meld dat ik eerst service pack 2 en windows platform moet downloaden. ik heb geen verstand van computerdingen, dus word bijvoorbeeld de computer ofzo trager als ik de 2 installeer??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Om te beginnen ..de SP's van Microsoft zijn juist bedoeld om de op Windows draaiende PC zo stabiel mogelijk te houden,dus daar zult U nooit virusproblemen bij verwachten.
Elk product of software van Microsoft kunt U ten alle tijden zonder ergens ongerust over te zijn downloaden + installeren. Uiteindelijk zal Movie Maker perfect moeten werken.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indien het hier om XP gaat, daar is zelfs service pack 3 voor. Wellicht moet eerst SP2 geïnstalleerd zijn, voordat SP3 geïnstalleerd kan worden. Beide kan men gewoon bij MS downloaden.
SP2:
http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a
SP3:
http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4

Tijdens het installeren zal de PC een behoorlijk stuk trager zijn en ook de eerste keer na het herstarten is de PC druk bezig. Daarna moeten nog een hele rits overige patches geïnstalleerd worden, maar daarna zal hij wel beter lopen.

Maak wel eerst een system restore point aan (Start - accessoires - system tools - system restore)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra Microsoft zelf iets uit geeft is dit wel te vertrouwen, Voor de zekerheid kunt u altijd even controleren of de url wel Echt is (kan zijn dat je een virus heeft die deze error geeft..) Maar ga er gerust vanuit dat het goed zit, Mocht u het niet vertrouwen maak dan voor de zekerheid een systeembackup!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing