Kan iemand mij het <div> element uitleggen?
Ik heb het opgezocht, maar ik snapte het niet heel goed.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Programmeren. Vragen over computers en internet in het algemeen vind je in de hoofdcategorie Computers & Internet. Specifieke vragen over besturingssystemen, hardware, internet, sociale media, software, virussen, phishing en malware vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik heb het opgezocht, maar ik snapte het niet heel goed.
In CSS kun je dit op een specefiek stukje met bijvoorbeeld:
<input type="button" value="..." class="btn" onclick="window.location.net='gregorsite.000webhostapp.com/SP.html ' "
Dat je met dit dan de cursor weg kan halen:
<style> .btn {
cursor:none;
}
</style>
Hiermee kun je dus de cursor weghalen, kun je dat ook met de background?
Ik heb een Python programmaatje gemaakt, die door middel van rechthoeken tekenen de oppervlakte onder een grafiek benaderd.
Dit is de code:
import math, time
xl=0#Linkergrens domein
xr=math.pi#Rechtergrens domein
x=xl
def formule():
y=math.sin(x)#formule
return y
dx=0.00000001#stapgrootte
opp=0
tb=time.time()
while(x<xr):
opp+=formule()*dx
x+=dx
print("Oppervlakte is "+str(opp))
print("Runtime was "+str(float(time.time()-tb))+" seconden.")
input()
Nu heb ik de stapgrootte gevarieerd (de resultaten staan toegevoegd als afbeelding), en ik zie dat het antwoord steeds nauwkeurig wordt, wanneer ik de stapgrootte kleiner maak, maar zodra ik de stapgrootte verklein van 0.000001 naar 0.0000001, wordt het antwoord juist onnauwkeuriger, en wanneer ik de stapgrootte nog kleiner maakt, wordt het nog onnauwkeurig. Het exacte antwoord hoort 2 te zijn. Hoe kan dit?
Ik heb een script gemaakt met JavaScript die random foto's op een random plaats binnen de canvas zet. Dat doet hij ook geweldig alleen met het probleem dat hij niet stopt. Vind mijn script hier: https://docs.google.com/document/d/1Hq5TYozHfAGAhVp9el57Ks_I2CAx2IxIMcFdL9ePFBA/edit?usp=sharing
Mijn vraag was dus hoe ik stop met de foto's plaatsen...
Alvast bedankt!
Foutmelding:
Uncaught TypeError: Failed to execute 'drawImage' on 'CanvasRenderingContext2D': The provided value is not of type '(CSSImageValue or HTMLImageElement or SVGImageElement or HTMLVideoElement or HTMLCanvasElement or ImageBitmap or OffscreenCanvas)
Code die ik schrijf:
var CANVAS_BREEDTE = 1366;
var CANVAS_HOOGTE = 100;
var canvas = document.createElement('canvas');
var ctx = canvas.getContext('2d');
canvas.width = CANVAS_BREEDTE;
canvas.height = CANVAS_HOOGTE;
document.body.appendChild(canvas);
var x = document.getElementById("myinput");
if (x.value == "alpha-bet") {
var canvas = document.createElement('canvas');
var ctx = canvas.getContext('2d');
var images;
var image1 = new Image();
image1.src = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/mario.png";
var image2 = new Image();
image2.src = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/dice.png";
var image3 = new Image();
image3 = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/banana.png";
var image4 = new Image();
image4.src = "file:///Users/saskyaa/Desktop/Nieuwe%20Website/Banana2.gif";
var x = Math.floor(Math.random() * 700);
var y = Math.floor(Math.random() * 1280);
var image = Math.floor(Math.random() * 4);
if (image <= 1) {
images = image1;
} else if (image == 2) {
images = image2;
} else if (image == 3) {
images = image3;