Hoe zet ik eenvoudig een gedeelte op onze eigen site waarin iemand een reactie kan geven?
Wij hebben een gemeentelijke website opgezet van onze eigen politieke partij. Het is inmiddels een zeer populaire site zelfs bij de gemeenteraad en de courant. Ik schrijf de artikelen en het bezoekersaantal stijgt dagelijks met stip, gek genoeg zelfs in het buitenland zijn vaste bezoekers. Nou komt mijn probleem; Ik ben absoluut digibeet en kan alleen met Words omgaan en mailen. Nu krijg ik ineens naar aanleiding van een bericht dat ik voor onze site geschreven had zoveel telefoontjes van lezers die het met ons eens zijn dat het een enorme boost zou geven als iedereen die reacties zou kunnen zien. Mijn man is de webmaster maar heeft dit ook alleen door uitproberen voor elkaar gekregen. Een site opzetten is niet zo eenvoudig als het lijkt voor ons. Nu is mijn vraag; moet dit door een twitter op te zetten (zou ook niet weten hoe dat moet) of is er een andere mogelijkheid om iemand reacties te laten geven op de site? Graag iets voor dummies op dit gebied.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.