Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een aantal torrentsites zijn gesloten op laste van BREIN, hoe zit het met usenet?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weleens wat muziek beluisterde en films NL ondertitel bekeek via torrentsites. Een aantal van deze nederlandse sites die ik kende hebben nu de melding dat ze op last van BREIN hebben moeten stoppen.
Hoe zit het met usenet?, ik heb ervan gehoord en ooit eens poging ondernomen om het te instaleren..
Kan ik daar nog wat mee??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Ja hoor, je kunt usenet gewoon gebruiken. Heb er zojuist nog e.e.a. gedownload. Hoe je usenet gebruikt, kun je lezen in onderstaande link.
14 jaar geleden
Je kan alleen wat met usenet als je een abonnement neemt. Dat kost zo'n 10 euro per maand.
Als de meeste anderen zaken zoals torrents uit te lucht zijn, gaan ze ook heus wel achter usenet aan in Nederland. Sterker nog, dat doen ze nu ook al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te beginnen de sites zijn niet gesloten op last van BREIN, maar op last van de rechter. En Usenet kan je nog gewoon gebruiken om te downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En toch zie je zelfs op Usenet dat ook bepaalde sites met links uit de lucht worden gehaald, dream teamers om maar een recent voor beeld te geven maar de meeste films,muziek ect kan je zelf simpel vinden. Het goedkoopst is een abonnement voor een jaar te nemen dan ben je ongeveer 8 euro kwijt en kan je onbeperkt downloaden

Toegevoegd na 1 minuut:
8 euro per maand dan he voor de duidelijkheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing