Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit jij te wachten op nieuwe vragen of ben je meer bezig om bestaande vragen te beantwoorden?

Waarom deze keuze? En hoe voer je deze uit? Wat zou beter kunnen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (8)

Ik doe meestal een beetje van allebeide. Soms heb ik de indruk dat er geen veragen meer bijstaan die ik kan of wil beantwoorden, soms kijk ik de pagina door om te zien of er nog iets is waar ik aan kan bijdragen.

Het criterium voor mij is of het zinvol is voor mij en / of de medegebruikers dat ik een vraag beantwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik was net bezig om in een reactie op jouw (BvB) antwoord in drie woorden om te zetten. Maar dat paste niet in het reactiescherm (9.460.730.472.580,8 km). Tenminste niet als één woord met 'komma acht'...

Maar ik doe van alles te gelijk. Het belangrijkste is toch dat mijn bedrijfje draaiend hou. Maar ben net zo gemakkelijk aan het beantwoorden, als vragen aan het geven, of vragen aan het stellen. Of gewoon even tussendoor een partijtje pokeren, een boek lezen, in mijn stamkroeg etc. etc. etc. etc. etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste vragen zijn al beantwoord...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op veel vragen heb ik geen antwoord. Dus als er weer een nieuwe vraag langskomt ben ik wel nieuwsgierig of ik een bijdrage kan leveren.

Wat zou beter kunnen? Weer een vraag waar ik geen antwoord op heb. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wacht op nieuwe vragen om bestaande vragen te kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik bekijk eerst de huidige vragen en ga dan naar de vragen die al bestaan. Ligt er een beetje aan of er op de frontpage interessante vragen staan. Zo ja, dan ben ik daar wel een tijdje mee zoet. Anders ga ik zoeken bij de bestaande vragen, naar vragen die ik interessant vind.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kijk meestal bij populaire vragen.
Omdat veel mensen die kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou je het vraagt... de meeste vragen die ik per mail krijg toegestuurd lijken afkomstig van mensen die echt niks anders te doen hebben dan vragen bedenken om maar bezig te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing