Windows Mail onthoud de wachtwoorden van mijn email-accounts niet meer. Hoe komt dit?
Sinds gisteravond moet ik ineens bij alle 3 mijn mail accounts (hotmail, planet en eigen website) de username en wachtwoord invullen voordat hij mail binnen wil halen.
Ik heb aangevinkt dat het wachtwoord bewaard moet blijven, en dit werkte ook goed tot nu toe.
Ik vul dus wachtwoorden opnieuw in, vinkje staat aan van bewaren, maar als ik Windows Mail weer opnieuw start, moet ik de gegevens weer invullen!
Ik snap niet hoe dit komt, ik heb niks nieuws op de pc gezet, er zijn verder ook geen updates geweest voor de pc geweest.
Ik gebruik Windows Vista Home Premium.
Om de 1 of andere reden moet ik bij msn messenger en Skype ook wachtwoord opnieuw invullen, terwijl die normaal ook bewaard blijft.
Gisteravond was dit probleem al, en vanochtend (na opnieuw opstarten) nog eens getest en het is nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb al een virus en spyware scan gedaan, maar er staat niks op mijn pc. (Avira antivirus, Ad-Aware en Spybot Search & Destroy)
Kan iemand mij helpen?
Toegevoegd na 11 uur:
Computers zijn rare wezens. Gisteren had ik dus de problemen en de pc al eens herstart. Vanochtend had ik nog steeds hetzelfde.
Zojuist kom ik thuis, ik start MSN en Skype op, inloggen gaat perfect en automatisch. Windows Mail openen en ik moet weer de usernames en wachtwoorden invullen (3x)
Ik besluit de tip van som te proberen, account opnieuw invullen. Ik test het eerst uit met alleen mijn hotmail account. Dus ik verwijder die, en start Windows Mail even opnieuw.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.