Kun je een gratis forum laten verhuizen naar een andere host ?
Op Internet kun je op diverse plekken een gratis forumpje laten hosten. Uiteraard voorzien van reclame, maar daar lees je als vast gebruiker toch eenvoudig meteen overheen, dus dat is geen bezwaar.
Nu heb ik echter een forum draaien bij een nogal waardeloze host, waar van meet af aan veel problemen mee zijn geweest, en die nu al twee dagen helemaal plat ligt met slechte vooruitzichten voor de toekomst. Op dit moment valt er dus helemaal niks te verhuizen, maar mócht de boel met kunst- en vliegwerk weer voor elkaar komen, dan ben ik natuurlijk van plan onmiddellijk mijn biezen te pakken, en mijn traffic elders onder te brengen waar ik wél goede ervaringen heb.
Maar als het even kan wil ik natuurlijk de hele historie en ledenbestand en instellingen van mijn huidige forum meenemen, en niet weer helemaal overnieuw van de grond af met een leeg forum beginnen waarop alle leden zich weer opnieuw moeten inschrijven. Kan dat ?? Want bij voorkeur doe ik dat dus niet onder een eigen domein, maar weer bij een ander. Het gaat om een phpB3 forum, dus zeer algemene software.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.