Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom valt mijn internet om de 5 minuten uit?!

Ik word er onderhand gek van, om de 5 minuten valt mijn internet uit.. Dit is al een week zo. Weet iemand het misschien? Komt het door de nieuwe msn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er ook last van. +1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke internetprovider heb jij?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is Ziggo er ook een? Zoja, dan heb ik Ziggo..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoek dan op Ziggo.nl naar het telefoonnummer van hun helpdesk. Kijk eerst op de voorpagina, misschien is het probleem al door anderen gemeld, dan hoef jij het niet ook te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
0900-1884 is het nummer van de klantenservice van Ziggo

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1) Zet als eerste je router eens uit (1 minuut ofzo), en daarna weer aan.

2) Als dat niet helpt, ga eens (als je een portable hebt) met draad op je router, als je wireless verbinding maakt.

3) Bij wireless ook eens controleren of je wel op je eigen router verbinding maakt, en niet per ongeluk bij een buurman om de hoek op de router zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee komt niet door de nieuwe MSN. Ik heb het nieuwe MSN en heb er geen last van. Lijkt me wel tijd dat je contact opneemt met de storingsdienst van de internetprovider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de papieren die je ooit zou hebben moeten krijgen van je internetprovider zou een nummer moeten staan. Anders kan je misschien ouderwets in het telefoonboek kunnen kijken voor het nummer van de klantenservice van je provider. Anders zeg je even wie je provider is en ik zoek het nummer even voor je op...
Lijkt mij iets met je router.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je draadloos? Probeer eens met draad. Gebeurt het dan nog steeds?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Indien je ADSL hebt, dan kan het zijn dat je verbinding niet stabiel is, je hebt dan een zogenaamde "Klapperlijn". Vaak is dit te verhelpen doordat de provider aan de netwerkbeheerder vraagt je maximum snelheid omlaag te brengen.

Hiervoor moet je contact opnemen met je internet provider en deze vragen de lijn te laten doormeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk maak je gebruik van een draadloos netwerk dat niet zo stabiel is. In het andere geval moet je even je router opnieuw resetten (zie vorige reactie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad. Ik gebruikte toen Zonealarm als firewall. Als je deze ook gebruikt zou ik een andere nemen, zoals de gratis Windows firewall.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit hadden wij ook. Heb je , je weet wel die stekker bij je telefoon, heb je daar al gecheckt of hij vochtig is ?
En anders : je internet provaider ( of zoiets ) bellen. Hebben wij ook gedaan. In ieder geval:

Veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding