Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik mijn nieuwe site www.*******.nl bekend en krijg ik meer bezoekers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (10)

Op de juiste sites je adres achterlaten. Ik betwijfel of dit het juiste plekje op internet is trouwens.

Verder moet je zorgen dat activiteiten kalenders naar jou gaan verwijzen: Webmaster benaderen dus!

Toegevoegd na 39 seconden:
Als je tuinier activiteiten hebt, kan ik best wel in de toekomst op www.tuinhoekje.nl links opnemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet er wel voor zorgen dat je de crawlers, spiders en bots van de zoekmachines toegang geeft tot relevante files van je site. Je kunt het file robots.txt gebruiken om dat aan te geven. Verder moet je op de juiste plaatsen de tag strong gebruiken. Dat om maar mee te beginnen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veel promotie maken, eventueel posters ophangen, visitekaartje laten maken en uitprinten. Je site aanmelden bij http://www.startpagina.nl/ kan ook helpen.
(Lees meer...)
Kimath
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk dat je eerst een of meerdere geschikte dochterpagina's moet zoeken waar je je dan kunt aanmelden (zie http://www.pagina.nl/ voor een overzicht). Want een plaatsje op www.startpagina.nl zelf lijkt mij lastig te verkrijgen voor een gemiddelde website.
Kimath
14 jaar geleden
dat bedoelde ik inderdaad, mijn antwoord was niet helemaal duidelijk. Bedankt voor de aanvulling.
Door ontzettend veel beveiligings lekken in je site te hebben waardoor hij makkelijk te hacken is.

Zoals nu.

Geheid dat je daarmee in het nieuws kan komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Ik zie het niet zo snel, Pieter, verlicht mij eens...
rose
14 jaar geleden
Ik zie trouwens alleen een lader waar je avatar moet staan. Is dat je keuze?
Je kunt b.v. geld uitgeven aan een Google campagne. Zorgt geheid voor meer bezoekers.

Toegevoegd na 55 seconden:
Adwords bedoel ik dan,

Toegevoegd na 1 dag:
Ik doe er even een link bij naar de pagina waar rain zijn/haar antwoord van gekopieerd heeft, aangezien zij/hij vergeten is de bron te noemen...
(Lees meer...)
rose
14 jaar geleden
Zorg gewoon dat jouw site relevante informatie bevat waar mensen naar zoeken. Verder kan promotie op Twitter ook aardig wat bezoekers opleveren. Voeg jezelf toe aan startpagina's, Toplijsten, blog over je site met informatie die ertoe doet, laat je site adres achter op forums, begin een Hyves fanpage en voeg vrienden toe en verzend regelmatig mailings over je site! Dat zijn allerlei dingen die kunnen helpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou beginnen met deze site helemaal weg te gooien en een nieuwe te (laten) bouwen die niet zo brak is.

Vervolgens zou ik wat meer energie steken in de inhoud. Met een handje vol vermeldingen per provincie van dingen die iedereen al kent, krijg je nooit bezoekers die ook nog eens terugkomen als ze iets zoeken. Ook niet om je een tip te geven over iets leuks in hun regio dat je nog niet hebt vermeld, zelfs niet als je beweert (zonder verdere actievoorwaarden te noemen, wat verdacht is) dat ze kans maken op een dinerbon.

Weet Avonturenpark Hellendoorn trouwens dat je hun afbeelding gebruikt als testadvertentie, en dat je daarmee de onterechte indruk wekt dat ze werkelijk advertentieruimte hebben gekocht?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf goede artikelen
Erg belangrijk en toch onderschat is de waarde van goede artikelen. Wanneer je een website voorziet van goede artikelen die ergens op slaan, die inhoud hebben en een eigen ‘geluid’, dan maak je een goed artikel. Let hierbij op de toon die je aanslaat, de manier waarop je je lezers benadert. Ze willen graag dat er tegen hen gepraat wordt, gebruik dus veel je en jij in artikelen en ga niet te breed. Met breed gaan bedoel ik dat je de draad van het verhaal moet vasthouden, ga niet allerlei zijpaden in zodat de bezoeker niet precies meer weet waar het over gaat. Een goed artikel mag best lang zijn, maar bevat ook tussenkopjes zodat de scannende bezoeker snel datgene vindt dat hij of zij wil weten. De meeste bezoekers lezen nu eenmaal scannend, de kleine minderheid leest het hele verhaal.
Schrijf vaak artikelen
Het kan niet genoeg benadrukt worden dat je veel moet schrijven om gelezen te gaan worden. Voor beginnende websites mag er iedere dag een verhaal of artikel aan de site worden toegevoegd. Op die manier creeer je waardevolle content voor je bezoekers. Kijk, een site die af en toe geupdate wordt en zo nu en dan maar wat nieuws te bieden heeft is niet interessant voor bezoekers, terwijl een site die iedere dag wat nieuws te bieden heeft ook weer voor bestaande bezoekers aantrekkelijk blijft. Ga dus voor een dagelijkse post als je veel bezoekers wilt.
Post op andere websites
Tegenwoordig kun je op vrijwel iedere site je reacties kwijt. Dat is het grote voordeel van wordpress software. Wanneer je nu reageert op artikelen van andere grotere websites, dan trek je bezoekers aan die wel eens willen weten wie een dergelijk goede reactie geeft. Daarnaast maak je jezelf ook bekend aan de eigenaar van de website, die kan jouw site eens bezoeken en naar jouw goede artikelen gaan linken.
Plaats een forum op je website
Een forum wat een beetje gaat lopen voorziet je van de mogelijkheid om regelmatig nieuwe inhoud op je site te hebben, vragen van bezoekers kun je beantwoorden in een nieuw artikel en een forum trekt ook nieuwe bezoekers. Let er wel op dat je niet te gek van start gaat. Een klein forum is voor een beginnende website meer dan voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Geen bronvermelding?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee wat voor site je hebt, maar ik heb ook een site gebouwd en die moet je gewoon promoten. Diverse goede zoekwoorden aangeven en dan moet hij te vinden zijn.
Mijn site staat op www.overwinterenopbali.come2me.nl
Ik heb er een teller op gezet zodat ik dagelijks kan zien hoeveel en waar mijn bezoekers vandaan komen.
Kijk maar of je er wat aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image