Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In gmail, hoe kun je van een ontvangen email eenvoudig de zender toevoegen aan adresboek?

Dus ik krijg een mail van piet@ingewikkeld.emailadres.plaats.bedrijf.com en dan wil ik deze toevoegen aan adresboek. Ik kan die optie niet vinden.

14 jaar geleden
in: Internet
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig emailadres! :D
Ik wil ook fynnya@ingewikkeld.emailadres.plaats.bedrijf.com :D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier is niet direct een knop voor, maar rechtsboven bji het bericht zie je een pijltje naar beneden. Als je daarop klikt dan zie je de mogelijkheid om de afzender direct aan jouw contactpersonen toe te voegen.

Zie de afbeelding hieronder voor meer informatie. Mijn Gmail is overigens in het Engels, dus als jouw Gmail in het Nederlands staat dan ziet het er net anders uit. Maar de naam van de afzender staat er wel bij, dus daar kun je de optie aan herkennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat Gmail automatisch doet is de zenders waar jij een e-mail van ontvangt onthouden, dus vaak hoef je maar iets van een naam te typen o.i.d. en dan vind Gmail hem al..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook op de Gmail-site, links op 'contactpersonen' klikken en dan de knop 'suggesties bekijken' klikken.
Je ziet dan bijna iedereen waar je contact mee hebt gehad. Je zou dan de zender kunnen uitzoeken en daar een naam aan toewijzen.
Volgens mij is er geen knop waarmee je gelijk een afzender kan toevoegen. Ik heb er naar gezocht en niet gevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding