Wat is er loos met mijn computer?
Ik heb de vraag al eens eerder gestel maar de antwoorden hebben me niet vooruit geholpen dus daarom nog maar eens. Een paar voorbeelden: ik ben hier op GV en lees een van een pagina alle vragen. Dan kom ik onderaan en wil naar de volgende pagina dus klik ik op zo'n cijfer. Er gebeurt niets, wat ik ook doe. Het wieltje bovenin het scherm gaat draaien maar hij vindt dus nooit de nieuwe pagina. Ik klik op F5; niets. Ik klik op pijltje terug; niets. Tenslotte klik ik GV weg en start hem opnieuw. Ander voorbeeld: ik stel een vraag en probeer hem te plaatsen. Doet hij niet. Dus klik ik na een paar seconden opnieuw voor de plaatsing. Zet hij hem er 2x neer. Ik ga naar GVF. De pagina verschijnt, maar niet de rubrieken daar. Ik moet GVF 2 of 3x opnieuw starten voor hij het gaat doen. Ik heb CCleaner gebruikt maar dat helpt niks. Ik heb Panda als protectie en die doet het ook goed. Schijfopruiming en defragmentatie helpen ook niets.
- welk besturingsprobleem?
- geldt dit alleen voor GV?
- zo nee, voor alleen bepaalde sites? U hebt uw systeem al aardig opgeschoond. Dat is alvast weer wat. Dat garandeert echter niet dat uw OS niet toch wat brak kan zijn. Hoe lang is het geleden dat u het heb geïnstalleerd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.