Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik binnenkort met een neurochip een Internet aansluiting krijgen?

En komen mijn dromen dan op youtube?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
846
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+ 1
een leuke mogelijkheid heb je bedacht.... misschien kun je dan kun je bij youtube je droom uitkiezen en downloaden... of een goeie uplaoden voor anderen...maar pazzop voor virussen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja dat gaat gebeuren...

Meteen van mind naar mind via het net..

Toegevoegd op 27-04-2009 17:33:33
ze sleutelen nu nog even met de beveiliging, maar ze verzekeren ons dat ze dat binnenkort onder de knie hebben en dat er totaal geen gevaar is voor de volksgezondheid of persoonlijke privacy...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De eerste vraag kan ik mij wel in vinden. Alleen is de vraag wat is binnenkort. Ik denk dat het nog wel een jaartje of 20-30 duurt voordat we zover zijn.

Het lijkt me echter sterk om dromen om te zetten in een videosignaal dat door een computer "gekraakt" kan worden.

Tevens blijft er nog de ethische vraag of je dit uberhaupt wilt. Want met zo'n chip is dan veel meer mogelijk dan alleen internetten, je zou dan ook als mens gehackt kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, dat gaat niet binnenkort gebeuren, maar dat zal zeker ooit gebeuren, alleen wel vervelend al iemand jouw geheugen hackt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou, ik ben nogal vergeetachtig, dus het kan ook wel erg handig zijn...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dan mail je ff.. help mijn geheugen eens opfrissen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mailen? oh dat is zo 2009. Dan kun je het otch gewoon denken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
check! dat dacht ik ook net! draadloze telepathie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En virussen?
ALS dat gebeuren gaat komt er echt een grote riot. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.

Maargoed, je kunt wel heel snel de inkomende connecties wegdenken. :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat denk ik niet. Mensen weten nog niet een hoe het menselijke geheugen werkt. Laat staan hoe ze een "neurochip" moeten interfacen met een computer met voldoende bandbreedte om zoiets als een droom op te nemen.

Waarom iemand zoiets persoonlijks als hun dromen met de wereld zouden willen delen, vraag ik me af. Maar goed, zelfs het laatste bastion privacy zal wel voor de media moeten zwichten als het ooit zover is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding