Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Melding 'Geen internet' bij Voice search in Brave en Edge, hoe verhelp ik dat?

Als ik via Google via speech wil zoeken, krijg ik in Brave en Edge de melding 'Geen internet', terwijl ik wel internet heb. Wat gaat hier mis? Werkt het wel in andere browsers? (ik wil van chrome af namelijk)

een maand geleden
in: Internet
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Het lijkt erop dat er een probleem is met de spraakherkenningsfunctie in Brave en Edge die denkt dat je geen internetverbinding hebt. Dit kan komen door instellingen, extensies of zelfs doordat de browsers moeite hebben met de spraakdiensten van Google.

Probeer eerst je browserinstellingen te controleren. Zorg ervoor dat spraakherkenning is ingeschakeld en dat er geen extensies zijn die mogelijk in de weg zitten. Soms kan het ook helpen om de browsercache te wissen of de browser opnieuw op te starten.

Als dat niet werkt, check dan of Google Voice Search wel goed functioneert in andere browsers zoals Firefox. Veel mensen hebben gemerkt dat Chrome het vaak beter doet voor spraakopdrachten, dus dat kan ook een optie zijn als tijdelijke oplossing.

Wie heeft vergelijkbare ervaringen met spraakzoekfunctie en andere browsers? Welke tips hebben jullie om dit probleem op te lossen?
een maand geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing